Hello! /Coll2

Hejj allihopa!
Jag vet att jag inte skrivit så mycket på sista tiden men ,och ni som läser vet ju varför! Men nu ska det bli ändring på det. Fler inlägg ,mer tips och mer om kändisar. vi har även fått lite frågor när vi ska ha frågestund.Svar: Vi har fått in ganska mycket frågor ,men vi har inte hunnit svara på dom.Men det kommer snart jag lovar!
Min dag har varit ganska händelserik. Det började med att jag försov mig,och därför lite försent.Men det gjorde inte så mycket. Sen har jag också haft prov som jag hoppas det gick bra på för jag har pluggat på det i en vecka.Så det är lite jobbigt om det inte går bra. Nu snart om kanske en halv timme ska jag träna med emil.Och senare sen ska jag kolla på desperate housewives ,missa inte det klockan 21,00kanal 5. Det här händer i kväll: Säsong 5, avsnitt 8
Susans dotter kommer på besök, med sig har hon sin pojkvän. Gabrielle upptäcker en hemlighet om Mrs. Hildebrands förflutna. Katherine avslöjar en hemlighet för Susan. En reporter hotar att avslöja Brees mindre smickrande sidor. Lynette får reda på att Porter och Anne planerar att lämna Fairview för att försvinna. Alla samlas på en klubb för att se killarna spela i en årlig musiktävling när en eld utbryter.Låter riktigt bra faktiskt! Nörd som man är så tycker jag alla avsnitt är bra. Och emil hatar att jag tittar på det.Fråga mig inte varför han bara gör det.
Nu ska jag byta om.Dagens outfit kommer senare sen!

Love/Coll2


Kommentarer
Postat av: Tove

Kul att du börjar skriva lite nu:)

Alltid kul att läsa!

2009-03-03 @ 20:35:02
URL: http://toooooooovvvve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0