Hjälplös!

Det är så jag känner mig idag! Hjälplös. Har inte fått nåt vettigt gjort idag mer än skolan, och inte ens den utfördes på ett vettigt sätt! Jag somnade på matten, och får väl snart gå till rektorn skulle jag tro. Kom alldeles nyss hem. Ska nog bara sova hela denna dag. Min kära mor tror detta beror på att jag har ett så hektiskt liv. Haha nästan så jag hade skrattat (om jag orkat...)! Det bästa skulle nog vara en promenad i vintervädret, men det jobbiga är att orka resa sig från stolen.
Här kommer min outfit! :)

WARP W DARCY TOP DARK GREY       


Nu får det vara bra! Somnar snart! ZZZZZzzzzzzzzzzzzzz....

love
/Coll1

Kommentarer
Postat av: Emelie borggren

Snygg t-shirt. Riktigt fin!

2009-02-17 @ 14:45:54
URL: http://emme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0